Tråkigt !

Igår/inatt var jag med Jesseh och Ian hemma hos Jesseh.
Vi hade en liten hemmafest, hihi.
Cider och lite sånt.

Somnade väl ungefär 5 på morgonen, och vaknade 8 på morgonen. Ingen bra nattsömn. Inte lång för den delen heller.
Jesseh och Ian sover fortfarande ! Jättetråkigt. Klockan är nu 14:23. Har nu vart uppe i 6½ timme. Och J o I ser helt slut ut, haha.

Jag är vääldigt hungrig. Vill inte heller bara gå och rota i deras kylskåp. Lite pinsamt, hehe.
Det enda jag har ätit är översaltade popcorn och lite vatten från igår. Mums.. not.

Gud vad tråkigt jag har. Rädda mig? : )

Vill inte heller sticka hem för jag vet inte vart jag är, haha. Någonstans i Solna iallafall. Så långt vet jag !
Inget busskort har jag heller.

Jag kommer faktsikt inte på något ämne att prata om idag.
Kommer väl lite senare idag eller ikväll : )

Hare bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0