Ny blogg !

Hej !
Gjorde en ny blogg för att ''börja om på nytt.''
Äntligen fredag ! Fett najs : )
Den här veckan har gått som en snigel, seriöst xD

Idag är det muntliga nationella proven i matte. Men jag har sovmorgon ist :)
Vår skola är också ''test-skola'' för nationella proven i biologi. "JÄTTEkul" ... not.
Tycker det är så onödigt. Hörde också att senare (när vi har slutat 9an) ska dom ha nationella proven i ALLA ämnen!
Sjukt. '

Jaja, på senare tiden har jag funderat på att köpa en longboard (på bild)
 

Men när jag har sparat ihop ca. 1000 spänn ska jag ta tåget ner till Skåne :)
Längtar till sommarlovet som satan nu ! Varmt, skönt, sol ! Jätteskönt att ligga på studsmattan och bara chilla !

En sak som ja stör mig på är att bara för jag bor nära skolan får alla för sig att dom kan vandra in på vår tomt och använda studsmattan. Inte bara vår tomt, utan andra också. LÄR ER NÅGONGÅNG !

Men nu till något annat; är det någon som vet (eller kan göra en?) en layout till bloggen? :)

Pusshejs <3 //Rebecka

Kommentarer
Postat av: Jesseh

jag höll på att spy på din studsmatta på festen XD

2009-05-08 @ 13:20:36
Postat av: Rebecka

HAHAHAHAHA

2009-05-09 @ 14:31:55
URL: http://ffettnajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0