It's falling apart.

Känns som bloggen faller ihop, haha.

''Men gud vad jag är trött på folk som trycker ner en via internet.
Jag får förfan VARJE dag massa Anonyma kommentarer att jag är ful osv. HALLÅ?!
Idag fick jag tex en kommentar att jag tydigen var ego o att jag "skulle komma ner på jorden, och sluta tro att jag var bättre än alla andra". jag tor inte ens att jag är bättre än alla andra. jag behöver inte komma ner på jorden, jag är fan UNDER DEN :D
nej men seriöst,
vågar man inte stå för vad man säger nu för tiden, eller måste man vara anonyma bara för att man inte vill ta konsekvenserna?
PALLA säger jag bara till dom patetiska saker som inte vågar stå för vad man säger o inte vågar säga det IRL.
bättre att inte säga någongting eller IRL ist. inte på internet.
är man SÅ feg eller?''


..skrev jag för ett tag sen på bilddagboken (har bara ändrat lite i texten (: )

blir så irriterad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0