GUD VAD IRRITERANDE !


Hejhej !
Idag när jag kom hem och kollade posten, hade vi fått hem min mobilräkning. Innan hade vi fixat 3000 fria sms och ett slags ''stopp'' så jag inte använde mer än 350 kr. När jag öppnade kuvertet och kollade vad summan hade blivit stod det 2355,69 kronor ! Det är det där TRE som ALLTID ska vara så fuckat.
Jag ska iallafall ALDRIG mer använda Tre något mer !

TRE; ni har förlorat en kund!

Visserligen är det inte jag som betalar räkningen men jag blir jäävligt sur !

Jaja, annars sitter jag i min säng och lyssnar på Håkan Hellström - Kom Igen Lena.
Han är så bra !
Vill ju gå på Peace&Love... men det får jag inte. : (
Det är min mamma som är så överbeskyddande !
Hon tror att allt ska hända mig.
Så fort jag ska sova hos en kille så måste hon veta allt om honom. Äver fast han bara är en kompis. Gah.
Jag sa till henne att hon var det och hon höll med. Så får väl hoppas på att hon ska ''släppa iväg'' mig lite mera. : )

På Torsdag ska klassen åka till Göteborg, men jag och Emma hade inte råd (!!) för man skulle tydligen betala in mera (ca. 1000 spänn!) för inträde osv till Liseberg och för mat osv till tåget dit. Gissa om jag blev sur.
Jaja, istället för Gbg ska jag och Emma på sushi buffé på Drottninggatan och sen ska vi kolla på bio : )
Älskar verkligen sushi !! Mums ;D

Jaja,
Hejdå <3

Kommentarer
Postat av: nisen

håller med, Tre suuuuger så jävl mycket. ska nog skaffa comviq. ett sms på Tre kostar ju typ 2 spenn? omg...

2009-05-17 @ 14:42:37
Postat av: Rebecka

japp..

comviq är mktmkt bättre :)

2009-05-17 @ 14:54:01
URL: http://ffettnajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0