Grattis på Jesseh : )

Helluu..
Sitter i soffan och kollar på tv400 - Best friends rehab.
Vet inte ens vad det handlar om, ha ha.

Iallafall. Vi har haft en bilduppgift i skolan med temat kärlek & vänskap! Jag valde foto (såklart !) och min lärare ville ha med den på en utställning här i Rönninge, Folkets hus. : )
Bilder är lite längre ner.
Vad tycker ni? :D
Sen vill jag bara säga grattis på födelsedagen Jesseh som fyller 15 på onsdag :)

Jag längtar jättemycket till sommarlovet !
Och tills efter lovet.
Längtar faktiskt till gymnasiet. Ska ju gå på foto, film och grafisk design på Wendela Hebbe i Södertälje. Gahh.

Åh, och sen om några veckor ska vi ha ''bal'' i skolan för alla 9or. Och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig!
Klänning kanske..?
Eller tights och linne eller något sånt. Ska prata med mamma senare om vi kan inhandla kläder :)
Jaja, måste gå nu, ska till tandläkaren med lillebror ca... NU!
Hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0