Bästa dagen ever !

Okej, ursäkta bilden, HAHAH!


Dagens outfit : (har ingen bild. sry)
Ljusblåa, tajta jeans från VILA.
Grå/vit randigt linne från JC.
Blå t-shirt från DaNaTo - kläder för henne.
Grå tjocktröja från JC tror jag.
Svart Versace väska.
Svarta skor från H&M.

Emmas outfit:
Röd/vit/lite olika färger skjorta.
Svarta tights.
Grått linne/tröja.
Vita ''klack skor'' / Svarta Converse.


Heeej :D

Igår var jag och Emma på sushi resturang och kollade på bio.
Så nu ska jag berätta om den perfektaste dagen ! xD
Började med att vid 4 tiden så träffade jag Emma i centrum.
 Sen gick vi till henne och hämtade massa saker.
Sen tog vi tåget in till stan.
På tåget lyssnade vi på musik med min mobil högtalare.
Vi snackade om att vi aldrig kollar på TV längre. Serierna blir bara sämre och sämre ändå.
Och att så man klär sig, så beter man sig. Så vart det iallafall för oss : 3
Vi klev av vid Stockholm Central.
Sen gick vi till Sergel bion och bestämde vilken film vi skulle se. Vi valde mellan The Boat That Rocked och en Shopaholics Bekännelser. Det blev The Boat That Rocked. Sen när vi skulle beställa biljetterna sa dom att den bara gick om en timme. Vilket betydde att vi inte skulle hinna äta före bion. Så vi frågade vilka som gick lite senare, runt kl. 21.00.
Det blev Hannah Montana the movie. Japp.. Frågade också efter extra stora stolar, ''Nääe'' svarade hon.
Sen efter det gick vi på toa. Haha. Det var helt tomt på toan så vi flumma som fan inne på toan :D
Tog foton i spegeln och så xD
Sen gick vi till plattan, träffade Erik och Jim. Som inte ALLS är vana att se oss i ''tjejiga'' kläder. Deras ögon blev O__O. haha :DD
Det blev kallt och vi gick in i Kultan och satte oss där. Vi kastade trä-skedar på varandra och snackade lite. Min Poring mössa gick sönder : (
Klockan sex gick vi till Sushi resturangen, kommer inte ihåg namnet, eller jag kollade inte vad den hette :D
Vi beställde en Sushi buffé. Sen gick vi till buffén och moffa åt oss huuuur mycket sushi som helst !!
SUSHI IN MY <3
Vi åt och snackade om allt möljligt :D sen blev allt bara bättre och bättre från och med där. !
Vi skulle beställa efterrätt, så sa dom att det ingick frukt buffé också :) !
Så vi moffa åt oss allt där också haha. Friterad banan med glass är så himmmmmla gott !
Sen var det en ung asiat/svensk som jobbade där som höll på o snacka med oss och typ ''flörta''. Hahah det var kul :D
Sen när vi skulle dra..
Vi gav dom 20 spänn i dricks, haha.
När vi gick ut sa den där unga killen att vi hade glömt vårt kvitto. När vi kollade på det så sa vi till varandra, ''dethär är ju inte vårt?'' Jag vände på kvittot och där stod det något vi inte kunde läsa. Vi satte oss på en bänk utanför resturangen och försökte läsa. '
''Kan från p...? med dig? Haam''Lixom, va?
Så vi satt där och sen märkte Emma att några andra som jobbade där stog och kollade på oss och garvade. Det var så himla pinsamt så jag sprang iväg, men Emma stannade och ropade på mig.
Dom sa vad det stod på lappen..''Får jag prata med dig?'' och sen något namn.
Han frågade hur gamla vi var och vi sa att vi var 16.
Man såg på hans ansiktsuttryck att han trodde att vi var äldre. HAHA!
Fan vad kul att vi ser äldre ut än vad vi gör!!
Iaf.
 Han frågade om vi/Emma ville gå ut och ta en drink någonång. Jag blev helt.. VA?!?! VI ÄR SEXTON!
Fast inte högt dåra, bara till Emma, hihi.
Han frågade efter Emmas mobil nummer. Det var fan gränsen och jag blev helt... VAHH!?
Emma gav hennes nummer och vi stack.
Fan vad vi garvade åt detdär efteråt. Sen var det 2 killar till som var bakom oss som ropade/sa ''Hej tjejer!'' Jag kollade bara snett på dom och gick lite fortfare. Sen gick vi till Hemköp och köpte godis till bion.
Sen gick vi till bion och DET VAR BARA VI I BIO SALONGEN !!!!!!!!!!!! WOOOHOOOO!!!!!!!!
Sen såg vi de extra stora stolarna längst upp!
HON I KASSAN LJÖG!
Haha men iaf. Vi satte oss vid de stora stolarna och hade fötterna uppe på stolarna framför oss och halv låg ner på våra stolar. HAHA Det var fett najs. ffettnajs ! ;P
Sen kollade vi på filmen. Den var fakiskt bra. xD!!
Det var en kille som hette Lucas Till som hade VÄRLDENS FINASTE LEÉNDE! Vi smälte varje gång han log. Seriöst.
Det som är så bra när man är ensam i en bio salong är att man kan snacka under filmens gång :'D
Efter filmen var vi huuuur flummiga som helst xD
Allt var kul !
Som om vi var fulla... på Sprite & Cola O.o
Haha jaja.
Vi gick till tåget och vi lyssnade på musik för oss själva på vägen hem.
Så var min bästaste dag ever!

Hejdå :DDDD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0